Waniliowo - serowy rarytas

Udostępnij ten post

Składniki:

1 kg chudego sera
12,5 dkg margaryny Kasi
1 szkl cukru
opakowanie proszku do pieczenia
4 jajka
1 cukier wanilinowy
1 budyń waniliowy
2 łyżki kaszy manny
1 cytryna

Wykonanie:

Cytrynę, należy sparzyć i dokładnie wyczyścić, następnie zetrzeć skórkę i wycisnąć sok. Ser dokładnie wymieszać z Kasią, cukrem i jajkami, dodać proszek do pieczenia, budyń, cukier wanilinowy, kaszę oraz sok i startą skórkę z cytryny. Wszystko dokładnie wymieszać.
Blachę wyłożyć papierem, wylać ciasto i piec 60-70 min w temp. 175 C. Sernik podawać z bitą śmietaną i owocami.
Smacznego.


2 komentarze :

  1. Cześć, przeglądam właśnie Twój blog i ogólnie mi się podoba. Czytam od najnowszych wpisów wstecz i czytając, nabrałam przekonania, że masz podejście pro-ekologiczne i pro-naturalistyczne i właśnie takie podejście mnie przyciągnęło do lektury. Będę do Ciebie zaglądać regularnie, bo zawsze coś ciekawego tu się znajdzie:-)))

    Jednak ten wpis (jeden z pierwszych, jak widzę) sprowokował mnie do napisania komentarza. Myślę, że zastosowanie margaryny (Kasia bądź jakiejkolwiek innej) w przepisie kłóci się z takim podejściem pro-natura, jakie prezentujesz na blogu... Biały cukier też nie jest OK, ale ta margaryna bardzo mnie razi!

    Pozdrawiam serdecznie i pisz, bo mam zamiar czytać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj hajduczek.
    Początkowo blog miał być typowo z przepisami, gdyż lubię pichcić, mam sporo przepisów z ponad dwudziestoletnim stażem, zbierane od dawna, od Babci, Mamy, znajomych, jednak z czasem wyłamałam się, gdyż blogów z przepisami jest mnóstwo. Sama pewnie wiesz. Zielarstwem interesuję się od dawna, zdrowym odżywianiem, naturalną pielęgnacją ciała - też. Tak więc z czasem powstawało coraz to więcej postów, właśnie w tym kierunku, i tak też pozostanie. Oczywiście dziękuję za bardzo konstruktywny komentarz, zachęcający do dalszej pracy. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi przemyśleniami, doświadczeniem albo pomysłami. Z pewnością zajrzę na Twój blog i uczynię z przyjemnością to samo.
Blog ma charakter informacyjny, nie zastępuje profesjonalnej porady lekarskiej.
Jeśli podoba Ci się wpis, proszę udostępnij znajomym - Dziękuję.