Tajemnice ludzkiej natury - poznaj skuteczną metodę poprawy własnej wartości.

Udostępnij ten post

Przeglądając Internet, natrafiłam na bardzo interesującą stronę dotyczącą ludzkiej wartości, podświadomości, uczuć, dziękczynienia i tym podobnych, bardzo istotnych zagadnień potrzebnych, aby nie zwariować w tym szalonym i rozpędzonym świecie.
Jedno ćwiczenie bardzo zwróciło moją uwagę.
Proszę poświęć kilka minut dziennie na to ćwiczenie i zobacz jakie wspaniałe może przynieść rezultaty. Podziękuj za to co już masz, osiagnęłaś/eś i doceń w jakiej jesteś komfortowej sytuacji. Naprawdę inni mogą być w dużo gorszej sytuacji.


Tajemnice ludzkiej natury ćwiczenia

 

15 Minutowy Cud ćwiczenie

To ćwiczenie zgodnie z instrukcją powinno zająć 15 minut. Kiedy robiłam je pierwszy raz zajęło mi bez mała 1,5 godziny. Potem wprawiłam się i osiągałam lepsze rezultaty czasowe, ale w 15 minut jeszcze nigdy nie udało się tego zrobić. Może też dlatego, że lubię sobie przy nim podumać. Wdzięczność to dobra rzecz. No i najważniejsze, że dla mnie to ćwiczenie działa. Dlatego je tu zamieszczam. Z nadzieją, że tobie również się przysłuży
1. KROK
Mam tyle szczęścia, bo życie zawsze błogosławi mi, dając mi więcej tego, co prawdziwie doceniam. Dzisiaj prawdziwie doceniam, dzisiaj jestem wdzięczny(a) za ………………………………………………………………………………………….
Ponieważ………………………………………………………………………………….
2. KROK
Kiedy czuję się w taki sposób, wtedy ………………………………………………
dzięki temu łatwiej mi jest ……………………………………………………………
3. KROK
Moją najważniejszą intencją na dzisiaj jest otrzymać klarowną odpowiedź na następujące pytanie: ……………………………………………………………………………………………..
Odpowiedzi, które przychodzą do mojej świadomości, kiedy zadaję te pytanie:……….
4. KROK
Teraz zapraszam pomoc kochającej mocy, którą rozpoznaję jako większą ode mnie i dziękuję Tobie (Wam)……………………………………………………………………………………..
za Twoje (Wasze) idealne prowadzenie (przewodnictwo), bezwarunkową miłość i nieustające wsparcie. Jeżeli jest to dla mojego najwyższego dobra i dobra wszelkiego życia wszędzie, proszę o boskie zorganizowanie następującej prośby w idealnym dla mnie czasie: (prośba) …………………………………………………………………………………..
Całkowicie poddaję się, oddając Tobie (Wam) …………………………………… wszelkie troski, wątpliwości i lęki, ufając, że zatroszczycie się o wszystkie szczegóły i wszystko z łatwością pojawi się dla mnie.
5. KROK
Jestem teraz gotowy(a) i chętny(a), aby uwolnić i puścić……………………….
oraz wszystkie wzorce znane mi i nieznane, które nie służą mi już w pozytywny sposób, co uwalnia mnie do……………………………………………………………………………………………
6. KROK
Moim specjalnym sposobem, aby być dzisiaj życzliwą(ym) i uprzejmą(ym) dla …………………………………………………………………………………………..
jest ………………………………………………………………………………………….
7. KROK
Ponieważ mogę robić, być i mieć absolutnie wszystko, już widzę siebie cieszącego (cieszącą) się następującymi: ……………………………………………………………………………………………….
Z niezwykłą wdzięcznością teraz zgadzam się zaakceptować te i nawet większe dary w idealnym czasie, w cudowne sposoby, które wyrażają najwyższe dobro wszelkiego życia wszędzie.
Podpisano …………………………………………………..



Dziękuję za możliwość umieszczenia tekstu z ćwiczeniem.
źródło :  http://www.solaris-rozwojosobisty.pl/15-minutowy-cud-cwiczenie/ 

Mam nadzieję Czytelniku, Czytelniczko, że Ci pomoże - pozdrawiam Tajemnice Natury.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi przemyśleniami, doświadczeniem albo pomysłami. Z pewnością zajrzę na Twój blog i uczynię z przyjemnością to samo.
Blog ma charakter informacyjny, nie zastępuje profesjonalnej porady lekarskiej.
Jeśli podoba Ci się wpis, proszę udostępnij znajomym - Dziękuję.