Maleńkie cuda natury i babie lato

Udostępnij ten post


Witam.
Chciałam pokazać Wam, jakie jeszcze niesamowite rośliny kwitną we wrześniu. W zasadzie to już prawie koniec września, bo dziś już 30.09.
Tak - to są fotki z dnia dzisiejszego. Dzięki temu, że cały czas jest ciepło i w miarę słonecznie, to niektóre kwiaty wyglądają jeszcze przepięknie. Chciałam zrobić kilka zdjęć krzewu, który rośnie koło mojego bloku, ma różowo - pomarańczowe pąki. Wygląda bajecznie. Niestety na sesję wybrałam się z nienaładowanym aparatem. Szkoooda.
Mam nadzieję, że jutro będzie też tak wspaniała pogoda jak dzisiaj i będzie 22 stopnie w plusie.







Fot. mojego autorstwa.

Robicie fotki przyrodzie? Pochwalcie się.
Miłego popołudnia!!!

2 komentarze :

  1. Czasem zastanawiam się, jaki BÓG jest wspaniały, że stworzył takie maleństwa z takimi szczegółami i dokładnością... wszystko jest doskonałe... ech, szkoda,Że tak mało osób to dostrzega. Dzięki za piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj black.elliz !!!!
      No nie, aż trudno czasem uwierzyć, że może być tak pięknie, tam gdzie raczej nie zaglądamy.
      Przyroda potrafi zachwycić, i widać że Ktoś nad tym wszystkim pomyślał, żeby to było doskonałe.
      To ja Ci dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi przemyśleniami, doświadczeniem albo pomysłami. Z pewnością zajrzę na Twój blog i uczynię z przyjemnością to samo.
Blog ma charakter informacyjny, nie zastępuje profesjonalnej porady lekarskiej.
Jeśli podoba Ci się wpis, proszę udostępnij znajomym - Dziękuję.