Na zdrowie i długie życie

Udostępnij ten post

Chlorella


Czy żywność może poprawić nasz stan zdrowia i wpłynąć na długość naszego życia?

Wybierając świadomie pokarmy, które zawierają pełną gamę witamin, prawdopodobnie zapewniamy sobie to co najlepsze, aby zachować dobre zdrowie, sprawne ciało i długie życie. Posiłki pochodzące i stworzone z roślin, uważa się za lepsze pod względem bezpieczeństwa, kosztów i ogólną dostępność, niż syntetyczne suplementy żywnościowe. Pokarmy pochodzenia roślinnego mogą potencjalnie leczyć całe ciało i sprawić, że będzie ono funkcjonować na najwyższych obrotach, optymalnie najlepiej. Dieta, która zawiera takie pokarmy j.n. wymienione może być kluczem do długowieczności.

Aloes
Aloes zawiera 20 niezbędnych minerałów, 12 witamin, 18 aminokwasów i 200 czynnych związków roślinnych. Posiada również potężne właściwości antybakteryjne, przeciwwirusowe i właściwości przeciwgrzybicze. Leczy bóle artretyczne, wrzody i inne choroby układu pokarmowego, niszczy Candida, pasożyty i inne niepożądane mikroorganizmy. Zmniejsza ryzyko, i częstotliwość występowania zawałów serca i udarów mózgu. Hamuje wzrost komórek rakowych.

Pyłek pszczeli zawiera 68 minerałów, 22 aminokwasy, witaminy z grupy B, witaminy C i E jest także bogaty w źródło karotenoidów i korzystnych enzymów. Zwiększa witalność i wytrzymałość. Pomaga poprawić koncentrację i pamięć. Poprawia także płodność i zwiększa libido. Zwiększa też odporność organizmu na infekcje.

Maca zawiera szereg substancji mineralnych, witamin z grupy B, witaminy C i E, jak również wszystkie niezbędne aminokwasy.
Pomaga w niedokrwistości, zmniejsza chroniczne zmęczenie i łagodzi stres i depresję, szczególnie w okresie menopauzy. Wiem, bo bardzo pomogło mojej Mamie. Jest bardziej zadowolona z życia, depresja poszła precz. Uczy się nowych rzeczy, wzięła się w końcu za odchudzanie, w ogóle jest pozytywnie nastawiona do wszystkiego i wszystkich. Ma więcej energii i chęci, lepiej śpi. Jest pełna życia. Zadowolona Mama – bezcenne.
Maca pomaga również poprawić płodność, zdolności seksualne, a także pamięć.

Reishi zawiera witaminy z grupy B i składniki mineralne. Zawiera również przeciwutleniacze.
Korzyści z Reishi są ogromne. Zwalcza alergie, zapalenie stawów, oraz inne zaburzenia związane z odpornością. Zmniejsza stany zapalne, fizyczne i stres psychiczny. Pomaga również chronić wątrobę i poprawia zaburzenia trawienia.

Jagody Goji
Jagody Goji zawierają 21 pierwiastków, w ilościach śladowych, witaminy A, B-kompleks, C i E, oraz 18 aminokwasów. Są one również doskonałym źródłem antyoksydantów.
Jagody Goji poprawiają odporność, nastrój i libido, i zmniejszają stan zapalny. Pomagają również chronić DNA, oczy, serce i wątrobę przed różnymi toksynami.

Chlorella jest bogatym źródłem wszystkich witamin i białek, a także licznych minerałów. Pomaga w detoksykacji organizmu, zabija szkodliwe mikroorganizmy, Pomaga w leczeniu nowotworów, cukrzycy i zapaleniu stawów.

Konopie
Konopie zawierają 20 aminokwasów, białka i kwasy tłuszczowe. Zapobiegają rakowi, zmniejszają ryzyko cukrzycy, wzmacniają układ odpornościowy.

Kokos zawiera kwasy tłuszczowe, witaminy z grupy B, niektóre minerały. Poprawia system odpornościowy, wzmacnia wątrobę i łagodzi refluks. Obniża ryzyko cukrzycy, chroni przed rakiem.
depresja maca





fotki z pixabay.com.

Miłego wieczoru - wszystkim Czytelnikom i Czytelniczkom.

2 komentarze :

  1. Ale masz ciekawy blog! Spora rozpiętość tematyczna, konkretne informacje, a z drugiej strony lekki i przystępny język. A ten wpis o odpowiedniej żywności jako kluczu do długowieczności - nie tylko sama przeczytałam, ale i mężowi pokażę, bo on się takimi rzeczami od dawna bardzo interesuje. Na przykład kiedyś właśnie odkrył owoce Goi i teraz już zawsze mamy je w domu, podjadając w kółko :-)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Małgosiu, fajnie, że Ci się podoba u mnie, sama nie lubię typowo naukowego języka, trudno się czyta i trudno zapamiętuje. Jagody Goji mają wszechstronne zastosowanie, podobno bardzo dobre na oczy. Moja przeswietna sąsiadka zajada się tymi jagodami, muszę się dopytać, czy faktycznie poprawił się wzrok, bo ona właśnie ze względu na oczy podjada te jagódki. Polecam też poczytać o nasionach Chia, są rewelacyjne. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi przemyśleniami, doświadczeniem albo pomysłami. Z pewnością zajrzę na Twój blog i uczynię z przyjemnością to samo.
Blog ma charakter informacyjny, nie zastępuje profesjonalnej porady lekarskiej.
Jeśli podoba Ci się wpis, proszę udostępnij znajomym - Dziękuję.