Wiosna, sadzonki i #projektsakura2015

Udostępnij ten post



Witam, w ten piękny słoneczny dzień.

W końcu można już odczuć, że to prawdziwa wiosna, dużo zieleni, kwiaty na drzewach i w ogródkach.

Na targu mnóstwo sprzedawców z pięknymi kwiatami i sadzonkami warzyw, krzewów i różnych różności.

Ja kupiłam sadzonki sałaty, melisy, różę ogrodową i dziką na nalewki, mam też porzeczki czarne i czerwone, a także borówki amerykańskie, muszę jeszcze upolować jagody goji i aronię.

Wszystko rośnie na razie na balkonie, aha mam też malutkie sadzonki pomidorów i papryki, te jeszcze są centymetrowe, ale mam nadzieję, że szybko urosną i będzie można je przesadzić do ogródka z całą resztą.

W tamtym roku pomidory rosły mi na balkonie, fakt że były to najmniejsze, chyba z możliwych, ale satysfakcja bezcenna, a smak nie do opisania :D, postanowiłam, że w tym roku też będą pomidory z balkonu :) i to kilka rodzajów. 


A tym czasem zapraszam do oglądania moich zdobyczy z miasta, z ogródków.

Zdjęcia kwitnącej gruszy, specjalnie na #projektsakura2015 , który 3 lata temu zapoczątkowała Klaudyna , w polskiej wersji. Powinny być wiśnie, ale nie udało mi się ich sfotografować w słoneczny dzień, więc jest gruszka :P




kwitnaca grusza



Tajemnice Natury



Wiosna sadzonki pomidory



 Podoba się Wam , a może też bierzecie udział w projekcie?


Pozdrawiam Was serdecznie  - Tajemnice Natury.

26 komentarzy :

  1. Sałata, melisa, róża ogrodowa i dzika- same wspaniałe sadzonki, które dadzą w przyszłości wspaniałe smaki i satysfakcję, że są z własnej "uprawy". A zdjęcia pięknych kwitnących pąków są wspaniałe. Nie da się zaprzeczyć, że wiosna w pełnym rozkwicie. Nie biorę udziału w projekcie, ale Twoje zdjęcia bardzo mi się podobają :) Pozdrowieńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w samo sedno, właśnie satysfakcja z własnej uprawy i świadomość, że można samemu coś wyhodować , jest motorem do dzialania.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Prześliczne kwiaty! Musze wybrać się jutro na spacer i poobserwować, jak natura nam teraz wspaniale kwitnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Spacer to świetna sprawa, no i dzisiaj ma być piękna pogoda, mam nadzieję, że będziesz zachwyvona tym wiosennym spacerem, jest cudownie.

      Usuń
  3. jejku! Tak bardzo chciałabym gruszę zasadzić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysl, chyba też pomyślę nad gruszą.
      Miłego dnia.

      Usuń
  4. Uwielbiam czas, kiedy kwitną drzewa owocowe. U mnie na razie tylko brzoskwinka, ale już lada chwila zakwitną czereśnie i następne wiśnie :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest się czym zachwycać, to piękna pora roku, kolorowo od kwiatów, pełno zieleni :)
      Pozdrawiam wiosennie.

      Usuń
  5. Specjalistą od sadzonek jest nasz tato :) Zawsze na wiosnę projektuje sobie nasz duży ogród za domem i co roku mamy mnóstwo przepysznych warzyw i owoców w rożnych konfiguracjach (bardzo pomysłowy) :) Na razie z niecierpliwością czekamy jeszcze aż zacznie kwitnąć nasza spóźniona wiśnia, której kwiaty wprost uwielbiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalista, powiadacie ? To skarb nieoceniony , mieć takiego tatę - fajna sprawa, pomagacie mu trochę?

      Zjadacie kwiatki ?

      Usuń
    2. Nigdy jakoś specjalnie się tym nie zajmował, jednak gdy jedna z nas zaczęła mieć problemy ze zdrowiem z powodu całej tej chemii w pożywieniu nasz wielki ogród odżył i dostarcza nam latem i jesienią wszystkie warzywa i owoce, które chcemy :) Tato odkrył w sobie nową pasje i zdecydowanie jest naszym skarbem :)
      Pomagamy w zbiorze i jedzeniu xD Bo przecież obiady same się nie ugotują a on na szczęście uwielbia wszystkie warzywa i już odzwyczaił się od typowych dań mięsnych.
      Haha to faktycznie zabrzmiało jakbyśmy nałogowo zjadały jej kwiatki xD Chociaż zdarza się kiedy dekorujemy nimi nasze wypieki kwiatki też są zjadane :) Uwielbiamy je fotografować i po prostu patrzeć (mamy na to drzewko widok z naszego pokoju :)

      Usuń
  6. Ja kupiłam maliny: żółtą i czerwoną oraz winogrono czerwone. Zobaczymy czy coś,z,tego będzie. Mój agrest z tamtego roku jak na razie rośnie i ma pełni listków, więc chyba poszło dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, a wiesz że też bardzo lubię agrest, kiedys jak bylam młodsza, potrafiłam zjeść wszystkie owoce z krzaka, w jeden dzień, ale ciocia była zaskoczona :)
      Mam nadzieję, że pięknie wyrośnie i obficie zaowocuje!!!
      Pozdrawiam .

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia od razu miło się robi na duszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło czytać takie słowa :)

      Usuń
  8. Ja dziś cały dzień spedzilam w ogródku,na osadzeniu warzyw :)
    Nie ma to jak swoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miałaś bardzo pracowity dzień, oby plony były obfite !
      I tu masz rację, nie bedziesz potem się zastanawiać czy były nawozone i w jaki sposób?
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Przepiękne :)
    Ach zieleń robi dobrze na oczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz.
      Faktycznie zieleń robi dobrze na oczy,no i potrafi też fajnie uspokajać.
      Spokojnego wieczoru :)

      Usuń
  10. U mnie również zaczął Sie sezon w ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mogę powiedzieć, że u mnie zaczął sie sezon na balkonie hahaha :)

      Usuń
  11. U mnie również zaczął Sie sezon w ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwitnące drzewa owocowe to jedna z piękniejszych odsłon wiosny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie powiedziane, albo raczej napisane :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  13. Widzę, że wiosna pełną parą :) Przyznam, że uwielbiam pomidorki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. My też w domu cieszymy się już wiosną. Najbardziej czekam jednak na letnie poziomki, które zasadziłam dwa lata temu :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi przemyśleniami, doświadczeniem albo pomysłami. Z pewnością zajrzę na Twój blog i uczynię z przyjemnością to samo.
Blog ma charakter informacyjny, nie zastępuje profesjonalnej porady lekarskiej.
Jeśli podoba Ci się wpis, proszę udostępnij znajomym - Dziękuję.