Owoce i warzywa chroniące DNA - dr Michael Greger

Udostępnij ten post


Witam.

Wiem, dawno mnie tu nie było i zapewne straciłam wielu Czytelników i Czytelniczek. Postanowiłam to jednak naprawić i wrócić do aktywnego blogowania.

Zmieniłam w międzyczasie szablon, i nagłówek bloga i mam cichą nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Jednak konstruktywna krytyka też jest mile widziana, i kto wie, czy nie będzie dalszych zmian.

W moim życiu też zaszło trochę zmian, przez cały rok aktywnie uprawiałam sport, odniosłam też pierwsze sukcesy i nawet zdałam morderczy egzamin i uzyskałam dyplom, na który bardzo ciężko pracowałam. Przyznam szczerze, że jestem z siebie bardzo dumna (może niezbyt skromnie, a co : D, raz na jakiś czas można pochwalić się sukcesami) i zamierzam dalej trenować.

Zmieniłam też radykalnie dietę i sposób odżywiania, co ogólnie dało bardzo pozytywne skutki. Jestem radośniejsza, szczuplejsza i mam ogrom pomysłów na bloga , jak z tym wyjdzie, czas pokaże. Zamierzam uparcie dążyć do celu i osiągać zamierzone cele.

W między czasie blog odwiedzało sporo osób, i nadal odwiedza, ja także zaglądałam na swoje ulubione, czasami napisałam komentarz, ale to była naprawdę rzadkość. Wiele się u Was zmieniło, niektórzy rozwinęli skrzydła, inni odeszli w siną dal i też nie wiadomo co dalej....

 Ja jednak powróciłam do żywych i najwyższy czas reaktywować swoje hobby i dzielić się informacjami, przepisami i przemyśleniami.

Dzisiaj zapraszam na bardzo ciekawy , króciutki filmik, o tym jak naprawiać swoje DNA .


Proszę też o klikanie w baner, nakarm psiaka, akcja będzie trwać tylko jeszcze tylko kilka dni, a można nakarmić naprawdę sporo psiaków.  Nie bądź obojetny /a .!!!

Dziękuję z całego serca.


A jutro zapraszam na bezglutenowego torta. Będzie przepis :D.


źródło filmu https://www.youtube.com/user/PoweredByFruits


 Pozdrawiam - Beata, Tajemnice Natury

1 komentarz :

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi przemyśleniami, doświadczeniem albo pomysłami. Z pewnością zajrzę na Twój blog i uczynię z przyjemnością to samo.
Blog ma charakter informacyjny, nie zastępuje profesjonalnej porady lekarskiej.
Jeśli podoba Ci się wpis, proszę udostępnij znajomym - Dziękuję.